Rotterdams Philharmonisch Orkest

Uw bezoek in seizoen 2021-2022

Handleiding: Mijn account
Handleiding: online een serie bestellen
Online brochure: Concerten seizoen 21 | 22

Veelgestelde vragen

Laatste update: 13-10-2021

Hoe krijg ik toegang tot jullie concerten?
Voor toegang tot onze concerten is een coronatoegangsbewijs (QR-code) verplicht. Houd ook uw legitimatiebewijs bij de hand. U kunt met 1 van deze 3 bewijzen een coronatoegangsbewijs krijgen:
· Vaccinatiebewijs: bewijs van volledige coronavaccinatie
· Herstelbewijs: bewijs dat u minder dan 6 maanden geleden hersteld bent van corona
· Testbewijs: een negatieve testuitslag van minder dan 24 uur voor het concert
U kunt uw coronatoegangsbewijs (QR-code) tonen in de CoronaCheck-app op uw smartphone of geprint op papier. Op de website van de Rijksoverheid leest u meer over het coronatoegangsbewijs. Klik hier voor meer informatie.

Moet mijn kind ook een coronatoegangsbewijs laten zien?
Voor kinderen tot en met 12 jaar is een coronatoegangsbewijs niet verplicht. Wij volgen hierin het beleid van de Rijksoverheid.

Wat is de capaciteit bij jullie concerten in seizoen 2021-2022?
Vanaf 25 september wordt de anderhalvemetermaatregel volledig los te laten. Dit betekent dat wij per concert weer 2.100 bezoekers mogen binnen laten. Voor toegang tot onze concerten is een coronatoegangsbewijs verplicht. Op de website van de Rijksoverheid leest u meer over het coronatoegangsbewijs. Klik hier voor meer informatie.

Moet ik een mondkapje meenemen?
Een mondkapje is niet verplicht.

Is de garderobe open?
De bewaakte garderobe is nog gesloten. Het is wel mogelijk om uw jas aan een garderoberek te hangen, zonder bediening en bewaking. Jassen en kleine tassen (max. A4-formaat) mogen mee de zaal in. 

Wordt er voorafgaand aan het concert een inleiding verzorgd?
Wanneer er voorafgaand aan een concert een inleiding wordt verzorgd, staat dit op de betreffende concertpagina vermeld. Bekijk hiervoor onze concertagenda.

Kan ik tijdens de pauze een drankje drinken?
Dat kan. In de foyer staat tijdens de pauze een drankje voor u klaar.

Wanneer mag ik het concert niet bezoeken?
We mogen u helaas niet toelaten als u één of meerdere symptomen heeft die zouden kunnen duiden op COVID-19:
• Koorts (38 graden of hoger) in de 24 uur voorafgaand aan het bezoek
• Benauwdheid
• Regelmatig hoesten
• (Neus)verkoudheid en/of regelmatig niezen
• Keelpijn
Ook als iemand in uw gezin/huishouden op de dag van uw concertbezoek bovenstaande symptomen vertoont, mogen we u helaas niet toelaten.

Indien wij u niet mogen toelaten, kunt u voorafgaand aan het concert of de eerstvolgende werkdag na het concert contact opnemen met onze klantenservice.

Als een concert vanwege overheidsmaatregelen wordt aangepast of geannuleerd, kan ik dan mijn geld terug krijgen?
Wanneer een voorstelling door overheidsmaatregelen aangepast of geannuleerd moet worden, dan volgen wij de regeling van de cultuursector en heeft u de mogelijkheid om het bedrag van uw kaarten om te zetten in een donatie, een voucher of restitutie.

Ik heb nog kaarten uit seizoen 2020-2021. Kan ik hier nog iets mee?
Uw kaarten uit seizoen 2020-2021 zijn omgezet in vouchers. De vouchers zijn op 5 augustus 2020 en/of 19 november 2020 naar u gemaild. U kunt deze vouchers eenvoudig gebruiken bij het doen van bestellingen voor seizoen 2021-2022. Lees hiervoor de handleiding: online een serie bestellen.

Tot en met wanneer zijn mijn vouchers geldig?
Sinds de coronacrisis hebben wij tot onze grote spijt veel concerten moeten annuleren. Voor deze geannuleerde concerten zijn vouchers uitgegeven. Alle vouchers die sinds maart 2020 zijn uitgegeven, zijn geldig tot en met 10 augustus 2023. U kunt deze vouchers eenvoudig gebruiken bij het doen van bestellingen voor seizoen 2021-2022. Lees hiervoor de handleiding: online een serie bestellen.

Kan ik op jullie website concerten toevoegen aan mijn wensenlijstje?
Sinds augustus 2021 hebben wij een nieuw kaartverkoopsysteem. Het online aanschaffen van kaarten gaat voor seizoen 2021-2022 en verder daarom anders dan u gewend bent. Het is vanaf nu helaas ook niet langer mogelijk om concerten toe te voegen aan uw wensenlijstje. In onze handleiding: Mijn account leest u hoe u vanaf nu kunt inloggen om bestellingen te doen. Hoe u online series kunt bestellen leest u in de handleiding: online een serie bestellen.

Cookies

We use cookies and similar techniques to analyze the use of the website, to make it possible to display third-party content such as videos, for marketing activities and for various other applications. These cookies are also placed by third parties. By clicking “Yes, I accept”, you agree. If you do not agree, you can specify your preferences via the "Adjust settings" button. More information…

Cookies are required for the website to function properly. This way the content of your shopping cart will be remembered during the order and you can log in on the website with your account.

Cookies are also needed to enrich your experience on the website. For example, media from third parties such as videos. We also keep statistics to continuously improve the site.

Finally, cookies are used to process further information about our marketing activities, such as newsletters and advertisements, in the most efficient and personal way.

Click here for our cookie policy.

Cookie settings