Genomineerd voor Cultuurmarketing Awards 2017

8 mei 2017 | 17:30

Met de ontwikkeling van de nieuwe huisstijl, de vernieuwde website en de campagne “Laat je raken” heeft ons orkest een nominatie in de wacht gesleept voor de prestigieuze Cultuurmarketing Awards 2017 – de prijs voor de beste marketingcases in de cultuursector. Dat heeft het platform Cultuurmarketing vandaag bekendgemaakt. In totaal waren er maar liefst 57 inzendingen; daarvan zijn er zes genomineerd voor de Branddoctors Merk & Experience Award. De andere genomineerden in deze categorie zijn ARTMatch, Museum Boijmans Van Beuningen, het Van Gogh Museum, het Luxor Theater en TivoliVredenburg.

“Hier zijn we met z’n allen enorm trots op” zegt Pim Halkes, als manager marketing en sales van ons orkest verantwoordelijk voor het genomineerde project.

“Een steeds breder publiek bereiken met een steeds gevarieerder aanbod, en dan toch herkenbaar blijven: dat vraagt om een eenduidig merk dat relevant, onderscheidend en geloofwaardig is voor verschillende doelgroepen. Dat is een flinke uitdaging– en dan is het mooi om te zien dat onze aanpak en geboekte resultaten indruk maken op de vooraanstaande experts in ons vakgebied”

Donderdag 15 juni presenteren de genomineerde organisaties hun case aan de jury en een publiek van collega-marketeers. Daarna zal de jury ook de definitieve winnaar bekend maken van de Branddoctors Merk & Experience Award.