COVID-19: Algemeen

Naar aanleiding van de besluitvorming van de Rijksoverheid inzake COVID-19 kunnen een aantal evenementen niet plaatsvinden op de geplande data. De tournee van het Rotterdams Philharmonisch Orkest naar de Verenigde Staten gaat zoals eerder bericht ook niet door.

We verzoeken u vanwege de drukte rond deze ontwikkelingen geen contact met ons op te nemen. Actuele informatie vindt u op deze pagina.

Reeds gewijzigde concerten

Onderstaande concerten in de Doelen (Rotterdam) kunnen niet plaatsvinden op de geplande data. Wij onderzoeken de mogelijkheid om de betreffende concerten te verplaatsen naar een andere datum. Als een concert kan worden verplaatst of definitief wordt geannuleerd, worden bezoekers daar persoonlijk over geïnformeerd.

Zo 5 april 2020 (14.15 en 16.00 uur) - Familievoorstelling Peer Gynt*
Do 9, vr 10 en za 11 april 2020 - Matthäus-Passion*
Vr 17 april 2020 - Beethovens Pastorale*
Do 14, vr 15 en zo 17 mei 2020 - Mahler 2 met Lahav Shani*
Vr 22 mei 2020 - Abrahamsen en Sjostakovitsj
Za 23 mei 2020 - Core Classics: De Negende van Sjostakovitsj
Do 4, vr 5 en zo 7 juni 2020 - Janine Jansen en Lahav Shani
Vr 5 juni 2020 - Mozart en Brahms: kamermuziek
Vr 21 augustus 2020 - Zomeravondconcert (wij onderzoeken de mogelijkheid om dit concert te verplaatsen)

* Kaartkopers hebben reeds een e-mail ontvangen over de afwikkeling van kaarten.

Indien u kaarten heeft voor een concert dat niet plaatsvindt in de Doelen, verzoeken wij u contact op te nemen met de betreffende concertzaal.

Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te informeren. Het kan voorkomen dat onze e-mails als spam worden aangemerkt. Om die reden adviseren wij kaartkopers om relegmatig de spambox te controleren op berichten afkomstig van het Rotterdams Philharmonisch Orkest.

Ticketregeling: Bewaar je ticket - geniet later

De culturele sector slaat de handen ineen en komt met een ticketregeling onder de noemer 'Bewaar je ticket, geniet later'. Het uitgangspunt van de regeling is dat de waarde van de tickets behouden blijft. De komende periode werken we de regeling uit en nemen we, zodra er meer duidelijk is, contact op met kaartkopers over de afwikkeling van reeds gekochte tickets. Klik hier voor meer informatie over de ticketregeling.

Vervaldatum tegoedbonnen verlengen

Heeft u een tegoedbon van het Rotterdams Philharmonisch Orkest met een vervaldatum vóór 1 juli 2020, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice om de geldigheid met 1 jaar te verlengen. Stuur hiervoor, vóór de huidige vervaldatum, een e-mail naar info@rpho.nl en vermeld in de e-mail de vouchercode.

Bereikbaarheid klantenservice

Het Rotterdams Philharmonisch Orkest vraagt begrip voor de grote impact op de organisatie die deze omstandigheden met zich meebrengen.

Wij geven gehoor aan het advies van de overheid om zoveel mogelijk thuis te werken. Vanwege de omvang van alle maatregelen zijn wij momenteel beperkt per telefoon bereikbaar (ma-do 13.00-16.00 uur). Wij verzoeken u vriendelijk om niet telefonisch of per e-mail om meer informatie te vragen. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is wordt deze zo spoedig mogelijk op deze pagina geplaatst.

Ook ons kantoor is tot nader order gesloten, u kunt ons voorlopig niet bezoeken. Voor deze situatie vragen wij uw begrip.

Cookies
Wij maken gebruik van cookies. Dit zijn kleine tekstbestandjes die op je computer, tablet of telefoon worden opgeslagen. Hiermee zorgen wij er onder andere voor dat onze website goed werkt en kunnen wij onze content afstemmen op de interesses van onze bezoekers.
Meer informatie over cookies