Bestelinformatie

U kunt op verschillende manieren concertkaarten en series bestellen: online, telefonisch via de klantenservice van het Rotterdams Philharmonisch Orkest en via de kassa van de Doelen.

Online

U kunt 24 uur per dag online via onze website kaarten en concertseries bestellen.

Klantenservice Rotterdams Philharmonisch Orkest

U kunt contact opnemen met de klantenservice van het Rotterdams Philharmonisch Orkest via info@rpho.nl of telefonisch via 010-217 17 07.

Kassa de Doelen

U kunt kaarten kopen aan de kassa van de Doelen (Schouwburgplein 50, 3012 CL Rotterdam) of telefonisch via 010-217 17 17. Klik hier voor de openingstijden van de kassa van de Doelen.

Praktische informatie

Wijze van betalen

Online: iDeal, creditcard (Mastercard en Visa), Podiumcadeaukaart, RPhO-cadeaukaart, RPhO-tegoedbon
Klantenservice Rotterdams Philharmonisch Orkest: factuur, creditcard, Podiumcadeaukaart, RPhO-cadeaukaart, RPhO-tegoedbon
Kassa de Doelen: contant, pin, creditcard, Podiumcadeaukaart

Kaarten ruilen

Bent u onverhoopt verhinderd voor een concert? Geen probleem, u kunt tegen betaling van € 3,50 (inclusief servicekosten) uw kaarten ruilen voor een ander concert of een tegoedbon. Ruilen kan tot uiterlijk twee werkdagen voor aanvang van het betreffende concert. Lees hier de voorwaarden.

Kaarten kwijt

U kunt duplicaat kaarten aanvragen bij de Klantenservice van het Rotterdams Philharmonisch Orkest. U betaalt hiervoor € 1,50.

Uitverkocht

Is een concert uitverkocht, dan worden vanaf drie kwartier voor aanvang door de Kassa volgnummers uitgedeeld. Eventueel vrijgekomen plaatsen worden kort voor aanvang van het concert op volgnummer verkocht.

Te laat?

Arriveert u na aanvang van een concert, dan krijgt u bij de eerstvolgende concertonderbreking de mogelijkheid om de zaal in te gaan. Bij concerten waarbij geen geschikt moment is om de zaal te betreden, wordt geen toegang verleend. Kom dus op tijd. Te laat komen geeft geen recht op restitutie.

Service- en verzendkosten

Per bestelling bent u € 2,75 verschuldigd. Dit bedrag is nodig om de kosten te dekken die gepaard gaan met het (technisch) mogelijk maken van het betalen en vervaardigen van concertkaarten. Voor verzending van uw concertkaarten per post betaalt u € 1,50 extra. U bent geen servicekosten verschuldigd indien u concertkaarten koopt aan de kassa van de Doelen of vrijkaarten reserveert. Voor het in rekening brengen van servicekosten bestaan regels die de Autoriteit Consument & Markt handhaaft. Klik hier voor meer informatie over dit onderwerp.

Algemene voorwaarden

Op al onze producten en diensten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

Cookies

We maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content van derden af te beelden, zoals video’s, voor marketingdoeleinden en voor verschillende andere toepassingen. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door ‘akkoord’ te klikken, stemt u hiermee in. Als u niet akkoord bent, kunt u via de knop ‘Instellingen aanpassen’ uw voorkeuren opgeven. Meer informatie…

Cookies zijn nodig om de website goed te laten functioneren. Zo wordt uw winkelmandje onthouden tijdens de bestelling en kunt u inloggen op de website.

Maar cookies zijn ook nodig om de ervaring op de website te verrijken. Bijvoorbeeld media van derde partijen, zoals video's, gaan vaak gepaard met cookies. Ook houden we statistieken bij om de site doorlopend te verbeteren.

Als laatste worden cookies ook gebruikt om informatie rond onze marketingactiviteiten, zoals nieuwsbrieven en advertenties, zo efficiënt en persoonlijk mogelijk uit te kunnen uitvoeren.

Klik hier voor ons volledige cookiebeleid.

Cookie instellingen