Ga direct naar: Hoofdinhoud
Ga direct naar: Hoofdnavigatie

Fanny en Nannerl take over!

Een Take Over om nooit te vergeten!

Ken je dat? Dat je oudere broer of zus alles mag? Of dat je kleine broertje of zusje altijd het schattigst wordt gevonden? Bloedirritant! Zo denken Nannerl Mozart en Fanny Mendelsohn daarover. Zij maken net zulke mooie muziek als hun broertjes en toch krijgen die jongens alle aandacht. Vandaag komt daar verandering in! Fanny & Nannerl laten met ons live orkest hun favoriete playlist horen en nemen  iedereen mee op reis door hun lievelingsmuziek. Langs nieuwe, onbekende werelden gaan we met hen op avontuur. In een visuele trip met live videobeelden, opzwepende ritmes en prachtige melodieën zorgen Fanny en Nannerl ervoor dat je oren wijd open worden gezet. En het mooiste is: het publiek klapt, zingt en swingt mee! Een Take Over om nooit meer te vergeten.

Honderden leerlingen geven samen met Rotterdams Philharmonisch Orkest  en acteurs van Theater Sonnevanck een indrukwekkend optreden, waarbij ze hun beste muzikale beentje voorzetten

Kosten - 5,50 per leerling

Locatie - Grote zaal van de Doelen

Regie - Daniel van Klaveren

Een co-productie met Phion en Theater Sonnevanck

Donderdag 10 april 2025 10.00 en 11.30
Vrijdag 12 april 2025 10.00 en 11.30

Aanmelden

Via onderstaand aanmeldformulier kunnen scholen zich aanmelden voor deze muziekvoorstelling.

Klantenservice
Blijf op de hoogte

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en ontvang achtergrondinformatie, concerttips en algemeen nieuws.